Tristess

Hej på er,

jag sitter hemma hos min morfar just nu och har gjort det dom senaste fem timmarna. Tog en day-off från skolan idag då jag inte kände att jag pallade att åka dit, eller över huvud taget har någonting att bidra med till andra människor idag. Är bara allmänt låg och nere och då är jag inget bra sällskap.
Flydda hemifrån så fort jag ätit frukost och har suttit vid datorn och pluggat ända sedan dess. Men nu är filosofiarbetet klart i alla fall, med 32 timmars marginal! Ska ta och prata lite med morfar och sedan pallra mig hemåt, projektarbetet får vänta tills imorgon då jag är ledig. 

Väldigt positivt inlägg, I know, men ibland orkar man bara inte. Vi hörs imorgon, puss! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0