Syskonkrångel = datorkrångel

Hej bloggen,

här var det sjukt ont om uppdatering, ja. Men som sagt så många gånger tidigare så fungerar inte min egen dator nu, och har inte gjort på hur länge som helst. Nu har jag i alla fall fått hem den och gjort en återställning, men såklart så fungerar inte internet nu. Alltid ska det vara nåt som krånglar.. Dessutom måste jag ominstallera allt nödvändigt såsom Norton virusskydd, Office-paketet, iTunes osv. Suck. Var på väg att få ett mindre psykbryt här alldeles nyss, när jag skulle sätta mig och jobba med PA på mamma och pappas dator men märker att min bror har lagt över alla sparade filer på sin externa hårddisk som jag inte kommer åt. Gah. Det är bara så underbart när allt fungerar precis som man vill.

Så nu får jag slå ihjäl lite tid här innan han kommer hem och förhoppningsvis kan ge mig hårddisken. Ett skämt är det här, bli inte förvånade om mitt projektarbete aldrig ens blir klart, det är inte så jävla lätt att skriva på nåt när man fan inte ens har tillgång till en dator när man vill.

Åh, positiva Matilda.. Nej, jag kan lika gärna passa på att blogga lite medan jag ändå väntar och inte kan göra något vettigare (eh, jo, plugga mattefuckingC).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0