Sunny sunday...

... var det i alla fall när jag gick hemifrån vid halv åtta imorse. Tog mig en powerwalk till jobbet eftersom mamma och pappa behövde bilen + att jag inte säger nej till lite frisk luft och motion. Steg-tävlingen ligger dessutom i bakhuvudet hela tiden, kan inte hjälpa att jag är en sån tävlingsmänniska, borde kanske tagga ner lite på det.. Blev en arbetsdag från 8 till 15 idag, var riktigt roligt att jobba med Helen och Pontus :) Jag och Helen ville inte sitta i kassan någon längre stund någon utav oss (steeeegen!), och Pontus gick runt och visslade på Manboy, fastän han tyckte att den var "såå dålig" och hävdade även att Ola kommer att komma ut ur garderoben när som helst, vilket jag tvivlar stoort på.

Stack sedan upp till gymmet och tränade, blev tio minuter på cykeln (sjukt tråkigt) och fyrtio minuter på löpbandet och efter det en powerwalk hem igen. Kom hem till en god middag, riktig husmanskost med hemlagade köttbullar och riktigt potatismos! :) De som känner mig vet att jag i princip ALDRIG äter någon utav dessa två saker, men när det väl händer så ska det vara riktigt grejer ;) Nu tänkte jag göra lite PA.. eh.. och även unna mig lite webbTV-tittande. Det tycker jag att jag är värd efter åtta långa jobbhelger i rad! Nu är jag ledig i två veckor eftersom vi åker till Sälen, det känns sjukt ovant måste jag säga.

Ha en trevlig söndagkväll mina vänner, blir nog lite mer bloggande från min sida idag också :) ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0