Sucken!

Nu när jag tänkte kolla på Tyra&Bella Show så funkar det faan inte.! Gaahhrgg, blir lite smått irri, våran internetuppkoppling krånglat som ett jävla as (ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt grova språk, men jag är ARG) hela veckan! När jag äntligen fått tillbaka min dator och den fungerar någorlunda bra, ja men då är det ju helt lovely att internet lägger av. Aaah, när jag blir stor ska jag bosätta mig en stuga i skogen utan elektricitet, gud så fridfullt och underbart. Tänk vad många vredesutbrott man skulle slippa.

Så showen kan jag inte se, vet inte om det är pga uppkopplingen eller om deras produktion laggar allmänt, men den stannar efter en halv minut typ. Jaja. One tree hill har jag också kollat på en stund nu, är på avsnitt 18 på säsgon 7, alltså det nyast utkomna. ÅH VA DET HÄNDER MYCKET NU, mina nerveer, jag klarar inte detta. Satt och grät som ett barn (SÅ ovanligt) förut när Haley och Quinn's mamma låg "på dödsbädden". Usch.

MEN. Vad händer då, när det är typ 20 min kvar? Jo, då stannar videon såklart och ett härligt meddelande kommer upp "You have now watched your 72 minutes for today. Please wait 43 minutes." Asså. Först vill jag bara säga att jag hade fan inte kollat i 72 minuter. Och sen så är det ju sjukt att man inte ska få se klart ett helt avsnitt, vad händer liksom? Åh. Nej, så nu ska jag äta ett päron som jag köpte förut (intresseklubben antecknar), och vänta fyrtiotre minuter, och sen se slutet på avsnittet. Later! 





Sjukt snygga ladies!




Hyfsat snygga grabbar också.. (Clay, ja tack!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0