SOL

Det är så stört härligt att solen har hittat tillbaka, man får riktigt vår-feelings även fast det är kallt som satan. Men mars = vårmånad mina vänner! Snart drar jag på mig Conversen (jaa Ida, jag vet att jag har hatat på alla som använder Converse vid fel väder.. ;)).

Sitter här och lyssnar på grymt bra, pepp-pepp-pepp-låtar, och drömmer mig bort till sömmaren, Rhodos, en sen eftermiddag på balkongen, nyss hemkomna från stranden, kalla Breezers och gottis.. ALLT! :D Nu är Moms-Moa inbokad också, det här kommer bli en fullpott, så sjuukt kul :)


Sjukt bra låt med sjukt snygg tjej!


Sjukt bra låt med sjukt läskig tjej!



Still going strong..



Har massa fler, kanske lägger upp en spotify-länk sedan för alla som vill tagga till inför sommaren redan nu ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

det kommer bli gryyyyyyyymt!!!! jag är taggad till tusen inför sommaren!

2010-03-03 @ 14:51:01
Postat av: Tobias

Converse i felväder är ju underbart! Själv har jag kört med converse hela vintern. :)

2010-03-08 @ 19:51:03
URL: http://smatyp2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0