Sälen

När allt bara känns för mycket med projektarbete och matte (först och främst), så tänker jag på att om en och en halv vecka så åker jag till Sälen :). En hel vecka ska spenderas däruppe, och jag kan inte ens beskriva hur SKÖNT det ska bli! Det blir min familj + två andra familjer som åker tillsammans, och sedan kommer även Jonna upp halva veckan, vilket ska bli hur kul som helst. :D
 
Hade inte sett fram emot detta SÅ himla mycket innan, men de senaste veckorna har liksom gått i ett med skolajobbskolajobbskolajobbochsåliteskolatill, och det känns sjukt välbehövligt att komma iväg ett tag. Andas frisk fjälluft. Åka skidor. Ramla i backen. Dricka varm o'boy. Gå på after-ski. Åka snö-scooter. Äta gulaschsoppa. Spela spel. Allt sånt där. Åh, jag längtar! 

 
Hundfjällshotellet som vi ska bo på



Snögubben i Lindvallen!



Trollskogen, lika kul nu som för tio år sedan (shit va gammal jag kände mig när jag skrev det..)


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

älskar din header tjejen :D

2010-03-10 @ 21:53:04
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0