Måndagsbarn

Sitter här och har precis kommit hem efter en lång powerwalk med mig själv i mörkret. Lyssnar på This is my life med Anna Bergendahl. Gillar den faktiskt. Väldigt fin låt, även om jag tyvärr inte tror att det kommer gå så värst bra i Oslo. Salem hade kickat ass, det vet jag. Röstade som en tok på honom gjorde jag också, även fast jag hatar Melodifestivalen egentligen. Men ska man se den någon gång så ska det väl vara finalen, när alla de "bästa" låtarna är med.

Gillar förutom Anna och Salem, även Darin (jaa, jag gillar Darin, han är duktig och jag var ett big fan of him under hela hans Idol-tid). Eric är ju rätt snygg sådär, och likaså Ola, men deras låtar är med på ett spinningpass som jag är på två gånger i veckan, och har varit ända sedan festivalen började, så jag börjar tröttna lite lätt...


Im done, tipping on my toes
strike an iron and attack my soul
Misty moon, youre gonna see
Ive got you blues to get on my feet

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Cause this is my life, my friend, and I cant be no one else




Kommentarer
Postat av: Moa

Jag älskar Darin!! Han var bäst. jag fick rysningar när han stod på scen haha...JA jag är 14 år och är kär i Darin...

2010-03-15 @ 20:26:25
Postat av: Ellinor

Anna bergendahl är barbaridad, inte bra alltså!

2010-03-16 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0