Lördag kväll

Älskar verkligen att kommentarerna verkligen dröser in här.. NOT. Sjukt dåliga är ni på att kommentera, eller så är det helt enkelt så att det inte är någon som läser, jag kan ta det. Anyway, tänkte bara slänga in en liten update.

Började dagen med en powerwalk till gymmet där jag tränade i en timma, sedan stack jag ner till jobbet och pratade med min fina Jonna en stund. Kände mig som en sportig übernörd i löpartights, träningsjacka och RYGGSÄCK! Haha! Asså jag har seriöst inte haft ryggsäck på mig sedan 1997 eller något sådant. Men idag kände jag att det var dags igen (snarare att det var sjukt jobbigt för ena axeln att gå med min träningsbag). Åkte i alla fall sedan hemåt, duschade och sedan iväg igen med pappa och August för att först köpa underställ till mig. Underbart att komma på dagen innan man ska till fjällen att man inte har ett underställ som passar. Men det fick vi inhandlat i alla fall. Efter det släppte pappa av mig och August på Marklandsgatan och vi åkte vidare in till stan för att köpa present till mamma som fyller 45 på torsdag. Köpte även en fin blommig scarf (ja, jag har blivit scarf-beroende) från H&M. Satte oss sedan på bussen hemåt och August blev pissed off när jag föreslog att han skulle börja raka sig, hehe. Vadådå.. called puberty. Hoppade av bussen hos min kusin som flyttat in i sin nya lägenhet (SÅ FIN!) och satt där me henne och tjötade en stund innan vi gick o mötte mamma vid affären och sen bar det av hemåt.

Har precis ätit hemmagjord pizza och sitter nu och lägger in lite gammal musik från skivor jag har hemma, till datorn. Bland annat skivan "Lime" med Arvingarna, haha ;) JA, jag gillade dom när jag var yngre. Och Arvingarna var tydligen i Sälen under sportlovet och spelade på after-ski flera dagar, rätt avis är jag att jag inte var där då. Casper liksom, honom gillade man (jag) ju sådär vid åtta-nio års ålder. Har sjukt flashbacks från tidigare Sälenresor med just dessa låtar, så det är ett måste att ha dom i spellistan. Jag är en nörd.

Tänkte kolla "Jakten på Julia" alldeles strax, vet inte vad det är för något men vet i alla fall att Måns är med och det räcker för mig :P Sedan kommer ju "Män som hatar kvinnor"! Ha en trevlig lördagskväll ♥


Mumsss!


Kommentarer
Postat av: VCKN♥

låter som om du haft en ganska bra dag då :)

2010-03-20 @ 22:57:18
URL: http://vfintling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0