Hemma

Hej bloggen!

Nu är jag hemma från Sälen igen. Tyvärr får jag nog säga.. Låter dumt att säga att det "var så skönt att komma bort från allt", för då verkar det som att jag har ett crap-liv här hemma, vilket ju inte är fallet ;) Med "allt" menar jag stressen i vardagen, framför allt SKOLAN, men även allt annat som måste och ska hinnas med. Så det var sjukt nice med en vecka i fjällen, att andas lite...

Men men, all good things come to an end, och det ska bli jättekul att träffa mina underbara flickor imorgon i skolan :) Är ju dessutom endast fyra skoldagar denna veckan, sen är det påsklov! Har rätt fullt upp denna veckan, men ska försöka chilla lite på det. Har egentligen TRE prov denna veckan, men vet redan nu att det inte kommer att bli så många. Ska dessutom på bio på tisdag med Pontus och Jonna, vilket ska bli jättekul, vi ska äntligen se Snabba Cash. Och på onsdag var det tydligen middag på mañana med Jessica, Jonna, Carro och någon mer, jag fick höra detta väldigt hastigt innan jag skulle åka till Sälen, och enda giltliga anledningen till att inte hänga med var egen begravning. Oj.

Ska alldeles strax kila ner och käka mammas lasagne, är sjukt hungrig eftersom hela Sälen-gänget stannade vid Donken på vägen hem och det är inte direkt min favoritmat så jag fick snabbt som attan sticka in på Coop och köpa en Jalla och en banan. Lyxig lunch.

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0