Hangover/sick

Ja idag är läget mindre bra.
Blev en ganska tung men vääldigt rolig utgång igår som startade på Kelly's på Andra Lång, alltså vad är grejen med att vi alltid hamnar där.?? Schletnaste stället någonsin typ, men vi fick tag i ett långbord och satt och tjötade, drack öl och shot-brickorna beställdes in en efter en, tror vi stod för över 50 % av Kelly's inkomst igårkväll :)
När klockan hade sprungit iväg några timmar gick jag, Pontus, Daniel och Sara med Annica till hennes bil för att få skjuts till nästa stopp som blev Sticky. Hade parkerat i värsta hooker-kvarteret och vad stöter vi då på, om inte en alldeles äkta hora in buissness. Haha, så sjuuuukt. Så jag och Sara får naturligtvis för oss att gå fram och prata med henne, och sagt och gjort vi går fram och Sara frågar vad hon tar för en trekant.. Vid det här laget hade jag ungefär dött.. Idiot-fnasket (aka "Thai-Mia") tittar på oss som om vi var något som katten släpat in, alltså typ det fulaste hon någonsin sett och säger "Gumman, 3000 för dig, 3000 för henne. UPFRONT!" Hahaha.
Jag ba ehh, upfront? och Sara tänkte samma sak så vi frågade vad det betydde (hehe, fråga ALDRIG mer en Thai-Mia vad något betyder..) och hon kollar återigen på oss som om vi var dumma i huvudet och säger "Gumman, upfront betyder INNAN, NU, MED EN GÅNG!" Heh. Hjälp. Då tog jag tag i Sara och gick snabbt som fan tillbaka till dom andra som stod där borta och väntade. Killarna blev helt lyriska och Daniel erbjöd sig t.o.m att betala (skäämt).

Kom till Sticky sen iaf, var där i ca 50 min innan dom stängde, hann med att diskutera bilkörning med en alldeles för full Andreas, en väldigt givande konversation! ;) Var han som höll i den helt själv faktiskt: "Asså Matilda, för det första så e du snygg.. för det andra så e du SVINsnygg... för det tredje så e du en jävla TÖNT i rondeller.. och för det fjärde så e du svinsnygg!" Okej, Andy, okej, jag ska köra snabbare i rondellerna, tack.

När Sticky stängde drog de som var lite för kalas hem, medan jag, Pontus, Daniel, Daniel, Eric, Annica och Freddan drig vidare och hamnade på Diamond Dogs, förlåt alla jag känner men utbudet en tisdagkväll är inte alltför brett. Har dock varit där EN gång innan och det överlevde mina förväntningar, och när vi kom in igår fick jag en riktig connection med en satans het bartender (NOT) som höjde musiken till dansvolym, samt satte på en hel hög med gamla goa Queen-, MJ- och AC/DC-låtar och jag skulle nog vilja säga att dansgolvet föddes när vi kom dit! :) Jag buggade bland annat med en fransman, och flög hit och dit när Daniel i vanlig ordning gick bananas på dansgolvet. SJUKT kul! :)
När klockan var halv tre bestämde vi oss för att kasta in handduken, fixade en hyfsad taxi-deal och hade ännu en ovettig taxi-resa hem.. Galet rolig kväll helt enkelt, att jag sedan mår som jag förtjänar idag är en annan femma. Vaknade dessutom upp med magont och helt genomblöt av svett, kändes som jag hade feber. Så det blir en hemmadag för tredje dagen i rad. Imorn blir det skola.



HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0