Goddagens

Sitter här med projektarbetet, men det går inget vidare. Känner mig hopplöst efter och hade hoppats på att komma in i ett skriv-flow, men är man jättetrött och halvbakis så går det inte så bra... Kan inte tänka klart, det är hemskt när man liksom inte får fram rätt tankar i huvudet, det står bara helt still. :/

Igår var i alla fall en jätterolig kväll! :) Vi började på PC där det var fotboll för hela slanten och jag höll på att ramla ner död på golvet när Barcelona gjorde första målet, var inte riktigt beredd.. Tog oss sedan vidare till Sticky, där Not Without Grace skulle spela. Nååågot försenade kom dom upp på sen vid strax efter elva. Jättebra var det, även om ljudet kanske kunde varit lite bättre. Långt om länge kom vi därifrån, efter att snigeln Pontus äntligen fick hämtat sin jacka. Stegen gick mot Nivå där vi dansade vidare, sjukt roligt med en massa hits på nedre dansgolvet. Stötte även på två klasskompisar, och sedan fick jag och Karin hittat två handbollsspelare från RIK. Wohoo ;) Haha, nej men vi fick ju roa oss bäst vi kunde, eftersom vi var enda tjejerna som hängde med till Nivå och killarna är upptagna allihopa, förutom P - been there done that.

Blev en runda in på BK där vi satt en himla lång stund, Freddan och Daniel var hungrigast i stan. Sedan fixade jag en ganska grym taxi-deal och långt om länge kom vi iväg hem (efter att ha hoppat ur en annan taxibil, hehe).

Sjukt rolig kväll, tack mina underbara arbetskamrater, ni är bäst :)


Bästa låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0