Sick and tired

Idag är jag sjuk. Och inte bara sjuk, jag är magsjuk. Vi gillar't, en dag kvar till midsommar, det är då vi älskar att bli sjuka. Fyfan. Jag ska absolut inte äckla någon med detaljer, men låt oss bara säga att jag är inte på jobbet som planerat. Och jag vågar mig inte ut i solen, som äntligen är här. Skulle jobbat 12-20 idag egentligen, och det är en stor dag inom handeln idag i och med all mat som skall inhandlas inför morgondagen, men jag kände att varken jag eller kunderna skulle vinna på att jag kräks på deras varor.

En lite rolig grej (som typ bara jag och Ninus tycker är rolig, men ändå) hände förut på Facebook. Två grabbar från Zante förra sommaren, en like, en tatuering, en tagg. Jag dog lite. Snacka om att säga A men inte B. Jaja. Jag längtar i alla fall ihjäl mig till Rhodos. Hoppas på en lika bra semester som mina två veckor på favorit-Zakynthos. Tror nästan att jag måste åka dit en gång till i alla fall, inte i år såklart, men kanske nästa. Eller inte, vet inte om något kan slå varken min och Ninas vecka, eller min och Cornelias.









Två underbara resor med två bästa vänner! <3
Kommer för alltid att minnas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0