Turkey!

Nu har jag och mor min precis kommit hem från stan, och det blev en resa till Alanya i Turkiet! =) Glaaaad! Det är jag, mamma, pappa och August samt eventuellt morfar som åker, den 13e september. Kan låta sent, men det är varmt och skönt hela oktober ut, så det blir nog jättebra. Vi var hos the one and only, Katarina på Resia i Brunnsparken, hon är helt fantastisk den kvinnan! Hon rekommenderade Alanya framför Side, som vi tänkt först, därför att shoppingen och utbudet är mycket bättre där. Även om Alanya är en typisk partyort så är det hyfsat lugnt i september.

Hotellet vi ska bo på heter Blue Star Club Dem & Spa Resort, det är ett All Inclusive-hotell och verkar vara hur bra som helst. Läste på hemsidan att dom har chokladmassage (!), där kommer ju jag att befinna mig.

Bilder på Alanya från fritidsresor.se





Bilder på hotellet från fritidsresor.se






Kommentarer
Postat av: MOAAAA

ÅHHHHHHH! Jag vill följa med! Tycker vi kan åka dit nu med en gång!

2010-06-21 @ 17:46:28
Postat av: alva

Åh, vill också fara utomlands! ^^

2010-06-21 @ 23:09:19
URL: http://systemcamera.blogg.se/
Postat av: Barb

Been there done that.... Wanna do it again. Ni kommer ha det såå bra! Gör som jag gjorde och gå till ett turkiskt bad det första ni gör. För en liten slant får man massage och peeling som ger en en grym bränna :) löv

2010-07-02 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0