Saturday

Igår var det födelsedagsfirande för Ida för hela slanten. Mycket god mat och trevligt sällskap kunde inte bli annat än lyckat! :) Innan dess var jag inne i stan med goa Karin, åt lunch på Mixit, kollade Turkiert-resor och hängde i parken. Så kallat "park-häng". Blev även av med en femhundring på grund av klantiga Nordea, pure hate på er.

Idag är även den stora dagen. Bröllopsfesten, the big cermony, hela spektaklet går av stapeln idag. Inte för att jag är värsta rojalisten, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite kul i alla fall. Alla förberedelser och bröllopsprogram som har hållit på i två veckors tid är grymt overkill, men nu när dagen D finally är här är det ändå lite skoj. Vickan är ändå en sjukt genuin människa, jag diggar henne som fan jämfört med typ Madeleine. Kungen är också rätt ball, särskilt när han kör bil jättefort fastän han egentligen inte får. Som om han skulla ha egna regler liksom, baaah.. Carl-Philip verkar ju inte vara den roligaste som går i ett par skor, men han kommer undan med att han ser hyfsat bra ut och verkar trevlig. Siliva då, jaa.. Vad ska vi säga, hon pratar roligt. Men den som jag verkligen gillar, förutom Vicki då, är ju vår egna prins av folket (tadaa) Danny! Asså så chill han ÄR. Like him a lot. Visst att han inte är så talför alla gånger, och hans stil från början var verkligen inte så prins-aktig, men satan vad han har klättrat den grabben. Han har fixat frillan, han observerar lite sådär lugnt och Ockelbo-aktigt, han går två steg bakom, och är helt lugn med det! Cred till Daniel.
Nej, jag tycker det är vackert med bröllop och ett kronprinsessbröllop LÄR bli rätt så pampigt. Dom är sjukt fina tillsammans och ser verkligen ASkära ut hela tiden, så jag säger bara lycka till.

Nu ska jag ta en premiärtur med min nya bike! TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0