Vacation!

Wooooaaaah, idag är det äntligen dags! Eller snarare ikväll kl 20.45 är det dags. Då lyfter planet från Landvetter, planet som tar oss ner till varma, bekymmersfria Rhodos! Ja, om vi bara klarar flygresan då vill säga.. Det är min enda oro, eftersom jag har stooooor flygrädsla. Men med fyra lovely ladies i mitt sällskap hoppas jag kunna slappna av litegrann i alla fall.

Just nu har jag precis ätit lite jordgubbar till frukost (nervositet=ingen vidare matlust), och sitter och pillar det sista med musiken till min iPhone. Har nästan packat klart, men inte riktigt. Ska försöka trycka ner min iPod-docka i resväskan också, vilket inte kommer bli lätt, men det ska gå! Åh, det här kommer bli så grymt bra. :)

Jag ska försöka blogga där nerifrån så ofta jag kan (lär nog inte bli överdrivet ofta, men förhoppningsvis finns Internet i lobbyn och då kan det nog bli updates lite då och då :)), vet att ni är några som vill veta hur vi har det, hihi. :) Så kika in här för att se hur vi har det!


Kommentarer
Postat av: Miss Tilly

Ha det så skönt! :D

2010-07-10 @ 14:06:15
URL: http://mstilly.blogg.se/
Postat av: MYMiC

haha nej ååh, vill också! D:

take me wiz u! haha :D

2010-07-10 @ 14:53:03
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0