Soliga lördag

Idag är jag oroväckande pigg för att bara ha sovit fem timmar. Vet inte vad som är grejen med att jag vaknade klockan nio, men antagligen är det för att jag har sovit ca tio timmar per natt i veckan (hehe), som jag är så utvilad. Igår blev det en spontanutgång med Karrolur, Oliv, Lina, Jonas m fl. Mycket mycket skooj! :) Började kvällen med Shutter Island (för andra gången på 2 dagar..) och glass hemma i soffan med papps och bror, men sen blev jag lite rastlös och det fina vädret gjorde att stan lockade vääldigt. Sagt och gjort, jag hoppade på bussen och åkte in till folket som satt och gottade med vin och drinkar på Barsidan. Några (o)sköna grabbz satt bredvid och försökte får med oss till Port du Soleil, men icke! Det blev en vandring vidare till Trädgårn där det var dance för hela slanten. Vi väntade lääänge på bromance, men till slut kom den och lyckan var TOTAL :D Tror även att jag har lyckats catcha en förkylning såhär lagom till Rhodos, liiiiike... Hur som helst, sista bussen hem blev det och en innan oplanerad kväll blev mycket lyckad! :)

Idag är mina planer inte alls många. Jag tänkte försöka hitta någon som vill ligga och steka lite med mig, men vill helst ut på havet så får väl se vart jag hamnar.. Hade mer än gärna åkt ner till Ellinor i Gottskär, men jag har ingen car idag och då är det lite svårt. Cykeltur till Gottskär, någon? Hehe. Ska ta en sväng till mitt work också och lämna filmen som jag har haft alldeles för länge, samt hälsa på Jonna och Karin. Kommer nog bli en bra dag det här! :)

Puss ♥


Här får ni lite bilder från midsommar:



Min pluttebror och jag




Kommentarer
Postat av: Gustav

Är du bitter för att din mamma nekade dig Extra Vagasa eller? Sköt dig så sköter jag mig. Du har ingen aning om hur en vanlig dag i mitt liv ser ut ändå.

2010-07-03 @ 18:42:41
URL: http://finest.se/GustavAnderberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0