Update fran Rhodos

Kalimera Sweden!

Har kommer en liten update fran soliga Rhodos, battre sent an aldrig! Nu ar det bara jag och Cornelia kvar har, eftersom Bonny, Ida och Ollycool har lamnat oss. Men vi klarar oss finfint, om an med en lite lugnare livsstil an vad MICKO utovade. Har varit pensionarer i tva dagar nu och slocknat sjuukt tidigt, men somnbristen vi hade innan var EJ nadig sa det behovdes. Jag har gatt och lagt mig kvart over fem resp. kvart over sex och klockan har ringt halv nio. INTE enough med somn for mig.. Men nu sa, tror jag att jag ar pa banan igen!

Igar kom Karin och hennes van hit och vi ska nog ta och traffa dom idag. Dom bor pa hotellet snett over gatan, sa det ar kul! Norrmannen har aven lamnat oss nu, vilket inte alls kanns speciellt kul.. :/ Bonny, om du laser detta: du och jag kommer att fa en mobilrakning som INTE ar nadig, eftersom Cornelia igar upplyste mig om att sms-priserna inte galler utanfor EU, och eftersom Norge ar lite efterblivet och inte ar med i EU galler alltsa andra priser. CHILL! Jaja, det far det vara vart :)

Rhodos ar i alla fall galet nice, det finns en blasig och en lugn strand, vilket ar tur for annars hade i alla fall jag smalt bort. Vi var pa ladies night pa Pacha for en vecka sedan och sag Paradise Hotel-Patrik strippa, det var en upplevelse vill jag lova. Sen kom han nagra dagar senare och forsokte salja biljetter till Traffic Light-festen, men det gick vi inte pa, och hans sjalvfortroende fick sig en small nar han inte lyckades salja.. Hybrisen pa den killen ar EJ nadig! ;) Nu kom Cornelia ner till lobbyn, sa vi ska hoppa in till frukostbuffen :)
Hoppas ni har det bra dar hemma, PUSS!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Rhodos låter ju inte helt fel :)

2010-07-19 @ 12:37:27
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: prettyjunkie

fin blogg :)

följa varan på bloglovin?

kramar

2010-07-19 @ 20:58:03
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: prettyjunkie

fin blogg :)

följa varan på bloglovin?

kramar

2010-07-19 @ 21:04:15
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: narges (:

Heyo!



Jag har nu en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri klocka från runns.se, skulle vara kul om du var med & tävla, du har även en stor chans att vinna då det inte är många som tävlar!



http://vahedi.webblogg.se/2010/july/utkast-juli-18-2010.html



Ses där, fin blogg!

2010-07-20 @ 15:42:44
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0