Rhodos

Då var man hemma igen. Aldrig kul att komma hem från en semester, särskilt inte när man har haft två helt underbara veckor, men på ett litet sätt känns det ändå lite skönt att vara tillbaka till vardagens rutiner. Igår när jag och Cornelia landade på Landvetter flygplats var mamma och pappa där och hämtade upp oss, och när vi kom hem hade August gjort tacos! Grymt gott, hade längtat efter "vanlig" mat. Imorse blev jag väckt klockan nio till dukat frukostbord med alla möjliga goda saker, man kanske skulle resa bort lite oftare..? ;)

Rhodos var underbart ja, helt jävla fanfuckingtastic. Med så underbara människor kan ingenting gå fel. Efter första veckan lämnade KIO mig och Cornelia, och även fast det var lite sorgligt så hade vi en grym vecka tillsammans. Vi hann utse veckans torraste, veckans snyggaste, veckans sex on the beach, veckans epic fail, veckans bränna med mera. Bonny stod för tidernas underhållning när hon skulle åka Abbsys backe i slow motion, att jag inte ramlade ihop i en hög av skratt var ett under (övertrötthet efter alldeles för lite sömn KAN ha bidragit..). Just nu kan jag inte riktigt sortera tankarna över vad som hänt och när allt har hänt, men som tur är har jag skrivit ner allting så jag ska sätta mig och kolla igenom.

För en vecka sedan kom Karin och Sara ner, så de sista dagarna var vi med dem. Vi besökte Gamla stan, var i Lindos och åkte para-gliding. Hoppade runt en del på bargatan gjorde vi också. Åh, jag skulle kunna skriva en roman om dessa två veckor, men det ska jag inte. Bilder kommer senare, fungerar inte att ladda upp just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0