I can only tell you what it feels like

Åh vad det tar tid att lägga in musik.. Har suttit i typ en och en halv timma nu och flyttat låtar hit och dit, gjort spellistor och upptäckt att vissa låtar bara är helt puts väck plötsligt. Dislike, varför blir det så? När man dubbelklickar på låten blir det bara ett utropstecken bredvid den och så står det att låten inte går att hitta. Arghh. Jaja. Känns i alla fall nödvändigt att göra detta nu, för jag är så beroende av att ha musik med mig typ hela tiden, och jag pallar inte 2 veckor utan den.

Någon tacos blev det inte för mig, var alldeles för mätt efter att ha ätit typ femton liter jordgubbar när vi var iväg och plockade. Fy sjutton va gott det var, tror aldrig jag har ätit så goda jordgubbar i mitt liv.. seriöst. Stora, röda och jättesöta, smälte i munnen typ :) Vi plockade tre stora lådor så jag ska käka lite nu ikväll tror jag!

Förresten har jag snöat in lite på denna låten nedan, sjukt bra samarbete mellan Eminem och Rihanna. Lite oväntat, men bra. Listen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0