Hej bloggen

Idag är det söndag, och jag har precis kommit hem från en liten "utflykt" med la familia. Vi hade egentligen tänkt åka till Skagen över dagen (tills vi kom på att alla affärer i Denmark stänger klockan ett på söndagar) eller Tylösand (men inte så jävla chill att sitta på en strand i mulet väder), så det blev bara en tripp med bilen runt på lite loppisar (varför älskar hela min familj, exklusive mig själv, loppisar?) och så åkte vi till ett ställe och åt supergod engelsk brunch (till lunch) med våfflor till efterrätt. Lite Egg & Milk på den! Nu är vi som sagt hemma igen och jag sitter här och pillar lite med musik inför resan, måste ju ladda upp med ny, bra musik! Lite senare idag ska vi äta tacos (om vi orkar..) och åka iväg och plocka jordgubbar på ett sånt där ställe där man får plocka och äta samtidigt. :)

Jag måste nog även försöka börja packa lite smått. Åker ju snart! Har morgondagen på mig också, men då ska jag antagligen träffa Nina och även hinna med att fixa lite grejer i stan såsom att växla pengar och köpa lite smågrejer, innan jag, mamma och min moster ska äta middag på Mañana på kvällen. På tisdag ska jag träffa Karin och käka sushi, och på kvällen blir det Sex and the City 2 med Jonna. :) Sedan återstår onsdag eftersom vårt flyg inte går förrän vid åtta på kvällen, men då vill jag gärna ha allt klart. Jaja, det löser sig.


Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0