Day and night

Det blev ju fint väder ändå, en helt underbar dag idag verkligen! Har legat och solat i trädgården, lyssnat på musik, ätit vattenmelon och pratat med min saknade favorit Cornelia och my other half Ellinor. Chill i trädgården, mer sånt!
När jag hade fått nog av solen åkte jag och hämtade en pizza till pappa och en pad thai till mig, sen såg vi på slutet av Tyskland-Argentina, säger bara Deutschland über alles, SATAN va grymma dom är! Skulle inte förvåna mig om dom vinner alltihop.
Nu väntar jag på att Cornelia ska komma hit. Det blir lite skönt häng ikväll med promenad, jordgubbar, havet och kanske film. Håller tummarna för att två andra tjejer har vägarna förbi här också.. :)

Ha en mysig kväll allihopa. ♥

ps. Gustav, du kan sluta dubbelkommentera. I hear ya. Fortsätt du att leva på bacon och smör, så fortsätter jag att njuta av livets goda! :) Befria mig Kristina!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Nu förstår jag inte informationen du ger mig. Det är väl bacon och smör som är det goda av livet? Mmmmm!

2010-07-03 @ 20:43:12
URL: http://finest.se/GustavAnderberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0