Run to you

Hej bloggen,

trettondagsafton idag och ynka två dagar kvar tills skolan sätter igång igen, neej. Men på ett sätt är det skönt, för det är sista terminen vi påbörjar, vilket betyder att nedräkningen till studenten SNART HAR BÖRJAT! :D

Sitter här och har precis avslutat mitt IR-arbete som jag hållit på med i... hm, en månad? Var ju sjuk i en hel lång vecka innan vi slutade skolan så missade min redovisningstid, och får därför redovisa nu på torsdag istället. Hade ju inte alls glömt av allting om Nordirlandkonflikten.. Fick en flipp nu och la om hela arbetet, ändrade strukturen och allt, så det tog lite tid, men nu är det i alla fall klart och mitt enda nuvarande problem är att skrivar-jäveln vägrar samarbeta. Bläcket är tydligen slut, men min käre bror fyllde alldeles precis nyss på bläcket så jag fattar nada.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan packa ner det jag behöver för att göra mig i ordning inför kvällen. Ska åka till Jonna innan det bär av in till stan för after work med mina kära kollegor. Vet dock inte hur många som hakar på, det var lite dåligt med festhumöret hos de flesta, men det lär ju inte vara ont om folk ute idag ändå! Ska försöka ta lite bilder, det var längesen. Peace out. ♥


Kommentarer
Postat av: shamz

härlig blog :) Håller du med om att rihanna är hetast just nu? Vem är den hetaste sångerskan i världen just nu?



2010-01-05 @ 15:41:37
URL: http://shamz.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin? :P

2010-01-06 @ 15:30:08
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte gullig blogg:) ska vi föja varandra i bloglovin??

2010-01-06 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0