Nothing else I can say

Hallå bloggen,

sista lovsöndagen men det väljer vi att inte fokusera på nu. Fint väder är det ute, så jag tänkte gå ut en sväng så fort jag klätt på mig hela min garderob. Känns som att det behövs för att inta frysa ihjäl..
Ikväll blir det först middag hos morfar och sedan bio med Rebecca och Cornelia, New Moon blir det. Sjukt att varken jag eller Cornelia sett den än med tanke på hur kära vi blev i Twilight.

Har inte så mycket att skriva faktiskt, tänkte ta och göra en sån där nyårlista, lite försenat men ändå ;) På måndag eller tisdag blir det fika och resesnack med Moa och Tove och förhoppnigsvis även bowling och utgång med jobbet på tisdag. Skulle vara välbehövligt.

Kärlek! ♥


Kommentarer
Postat av: Odile

New moon är as bra, bättre än första filmen :D

Hoppas du hade skoj och tyckte om den.

2010-01-03 @ 22:29:25
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/
Postat av: Blom & Hilton

Work it girl!

2010-01-04 @ 19:07:56
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0