Korean Boy!

Asså den här grabben.. Han e så skön, hade jag fått honom och hans ukulele i julklapp hade jag blivit SÅ glad. Next big rock star, eller? Checka in när det börjar klia vid näsan och han typ försöker "klia-sig-på-näsan-utan-att-använda-händerna", haha! Och det totala utbrottet vid 1.17, I DIE! Jag, Moa och Tove låg dubbelvikta när vi kollade igenom dessa videor...



Kolla 00.40, vilken käänsla! Asså minspelet på denna killen är ju helt underbart, ukulele-spelandet likaså. Riktigt grym är han, och att man inte förstår ett jota av hans hittpå-engelska gör inte så mycket. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Gå gärna in här

http://campaign.musicmyne.com/globals/hengdai/6241/1263328711540/

och lyssna på min version av Erik Grönwalls Higher =)

2010-01-13 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0