Sick and tired

Jag är fortfarande sjuk, vilket innebär att jag inte är på jobbet idag heller. Illamåendet och frossan är borta som tur är, febern nästan likaså, dock har jag en dundrande huvudvärk som resultat av två dagars hög feber så jag gör bäst i att sitta eller ligga och om jag behöver röra på mig ska det inte ske med alltför hastiga rörelser.
Solen fullkomligt strålar in genom vartenda fönster, men kollar man på termometern så blir man måttligt lockad till att gå ut, alltid något positivt. Just nu pratar jag med Karin som kom hem från Australien i veckan, har saknat henne! Så himla kul att hon är hemma, nu kan hon hänga med på våra galenskaper med da work igen :D

Tänkte ägna resten av min dag åt att kolla OTH och Lost, började kolla på det sistnämnda igår då min bror fick hela boxen i julklapp. Såg på det när det gick påt tv, ända fram tills säsong 3 tror jag, sen tyckte jag att det spårade alldeles för mycket och jag hängde inte med alls, men innan dess var det helt fantastiskt. Hade glömt bort det. 

Hoppas ni mår bra och att ni får en toppenbra lördag ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0