As time is passing by

Hallåååå bloggen,

gud va tiden går, nu är det en sån där söndag igen.. Första gången jag sitter vid datorn på typ en vecka (okrydd), så tänkte passa på att slänga in ett litet inlägg. Veckan har passerat galet snabbt, jag var på bio med Jonna i onsdags kväll, vi såg Avatar 3D. Bra och helt klart sevärd film, dock lite för lite 3D för att jag skulle vara nöjd, och så är jag inget big fan of science fiction, men är det blåa gubbar med så vet man ju redan innan att filmen inte kommer att vara helt life-like så jag ska inte klaga. Kul att ha sett den i alla fall, dock var den sjuukt lång och jag tyckte synd om Jonna som fick sitta I TRAPPAN i två timmar och fyrtiotvå minuter. Haha, sjuukt :P

I torsdags åkte jag direkt från skolan till jobbet så då blev det inte mycket annat vettigt gjort. Efter skolan i fredags åkte jag, Ellinor och Cornelia till Sweet Coffee Bar och fikade, en fredagstradition jag gärna tar med mig framöver ;) Jättemysigt att för en gångs skull sitta ner i lugn och ro och prata, känns inte som man hinner med det så ofta nu för tiden. På kvällen blev det äntligen umgänge med Järnet, och även Sandra joinade :) Det blev tacos till middag och jag och Olivia fick igenom vår önskan om hemmagjord kladdkaka istället för vår älskade Frödinge, men det blev snarare kladdkakesmet med creme de mascarpone-glass till det. Haha sjukt, men efter tolv minuter i ugnen kan man kanske inte förvänta sig något annat. Galet gott var det i alla fall!
Blev även sjukt flumm framför sexige Roger och en KO som råmade vid precis rätt tillfälle :P Sandra och Ida avlägsnade sig sedan, och vid halv tre började även jag och Olivia röra oss hemåt, dock körde min förbannade buss förbi mig.. -.- Träffade på en minst sagt salongsberusad norrman (?) och snackade med honom ett tag, men sedan langade han fram ett ölglas ur innerfickan och blev minst sagt aggressiv så jag ringde Karolina snabbt som satan och åkte tillbaka till henne. Där blev det nattligt snack och lite för lite sömn, men vi gillaaaar det! Mysfrukost framför Skärgårdsdoktorn satte pricken över i:et :) Tack Bonny för den fina vistelsen! ♥

Jobb igårkväll och även idag, imorgon likaså.. Imorgon kommer i alla fall lönen för december, den har vi väntat på! På tisdag blir det fika med Jimmy och på onsdag fest hos Jennie, torsdag antagligen järnet-fika och fredag och/eller lördag utgång + jobb lördag också, höll på att glömma. Oj oj. Jag tror jag ska ta tillvara på denna lediga söndagseftermiddagen nu faktiskt. Alldeles strax blir det söndagsmiddag, vi ska fira mamma och pappa som tydligen har varit tillsammans i 25 år imorgon. Grattis till dom! :)

Puss på er ♥ 



BÄSTA! ♥


Kommentarer
Postat av: fian

hej, snygg blogg :)

kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar :D

/fian♥

2010-01-26 @ 22:10:59
URL: http://ssofijaah.blogg.se/
Postat av: Matilda

vill du få publicering på min blogg.... gå bara in och läs inlägget "vill du synas på min blogg".



kram!

2010-01-27 @ 16:14:39
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0