2010

Gott nytt år på er allihop!

Hoppas ni hade en kanonbra nyårsafton vad ni än gjorde. Själv hade jag det bra, dock spenderas nästa nyår antingen hemma i soffan eller på varmare breddgrader. Nyårskvällen är en kväll då folk har alldeles för höga förväntningar och det ska bli den bästa kvällen på hela året, men ofta är det just det det inte blir. Allt ska hinnas med, men istället hinns inget alls med. Man ska hinna träffa alla vänner, men istället står man där på tolvslaget på en fest med en massa människor man inte känner. Supertrevligt att träffa nya människor, verkligen, men det nya året firar jag helst in med mina nära.

År 2009 blev ett bra år trots allt. Jag hann bland annat med att fylla 18, fira detta med en oförglömlig fest tillsammans med Carro, fira alla mina underbara vänner som också blev myndiga, haft äkta kvalitetstid med min Ida, Järnets uppkomst + frödingekvällar, åka till Zakynthos två gånger om (klart bästa veckorna på hela året), gå på Coldplaykonsert, snurra runt i Stockholm med Moa, jobbat en jääkla massa, ett x antal sjuka utgångar med mina underbara vänner, och ett x antal sinnessjukt störda men galet roliga utgångar med mina arbetskompisar, i vilka jag även funnit ett par riktigt nära vänner.

Det är svårt att summera året när man bara ser tillbaka på det. Självklart finns det delar jag önskar jag kunde sluppit, men de positiva sakerna väger helt klart över och jag hoppas att om 2009 var ett favorit tv-spel så kommer 2010 att bli nästa utgåva; lite roligare, lite bättre.

I hope you had the time of your life. ♥

Kommentarer
Postat av: I

haft äka kvalitetstid med min Ida. ME liiiiiiike <3

järnets uppkomst, me gusta mucho tambien!

2010-01-02 @ 14:39:17
Postat av: ida

gott nytt år! :)

2010-01-02 @ 15:23:40
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0