Valentine's Day

Imorgon är det alla hjärtans dag, en dag som egentligen enbart är hypad och haussad av alla butiker, men ändå en fin dag tycker jag. Visst är det sant att man "ska visa kärlek och omtanke för de man tycker om VARJE dag", men hallå, vi vet alla att det är svårt. Det är skola, träning, jobb, plugg, och tusen andra saker som ska hinnas med. Därför är det väl rätt fint med en dag som man kan dedikera helt och hållet åt kärleken, vare sig det är till en vän, pojk-/flickvän, mamma, pappa, bror, syster, farmor, hund etc.

Imorgon ska jag "fira" alla hjärtans dag med Cornelia, vi bestämde oss för att inte sitta hemma och rulla tummarna bara för att vi råkar vara singlar. Det blir trerätters middag och säkerligen film av något slag. Mys. ♥

Jag har gjort en liten spellista med kärlekslåtar, deppiga, fina, djupa, hoppfulla, som jag tänkte dela med mig av. Varsogoda! (<--- LÄNK)


Kommentarer
Postat av: I

hoppas ni får en riktigt trevlig middag :) jag säger bara: heeeeeeeeemsedaaaaaal :D :D

2010-02-13 @ 21:22:36
Postat av: emmelie

Ja vi singlar skall inte sitta hemma och deppa :D

2010-02-16 @ 19:43:05
URL: http://famousems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0