Va e de för dag idag, e de en vanlig dag..

... nej de e ingen vanlig dag, för det är MIN födelsedag, hurra hurra hurra, hurra hurra hurra! Okej, det där var ett internt skämt, jag hoppas att ni inte tar illa upp, jag är inte så egenkär att jag sjunger för mig själv. Men jag fyller faktiskt år idag :) Vaknade vid halv nio av att min kära familj, bestående av min mamma, min pappa, min bror och min hund kom in i mitt rum med presenter, blommor och skönsång. Gillaaa! Trots att jag fyller 19 år och trots att jag var ute igår och somnade vid halv fyra, så vaknade jag ändå innan dom kom in, och låg och låtsas-sov.. Precis som jag (och alla andra?) alltid har gjort :)

Elsa hoppade upp i min säng och gav mig en trevlig födelsedagspuss. Fick nog flera när jag tänker efter.. Mamma hade ställt en kopp med saft på brickan, och jag ba "ehh, åh va gott, är det.. varm saft?" För vem häller saft i en kaffemugg annars.. Men mamma ba "Nej det är vanlig saft, jag tänkte att du kanske var lite törstig". Hmm.. :P
Två sekunder senare kläcker hon "E du bakis?". Nej mamma, men tack för saften! ;)

Nu har jag suttit i en timma och jobbat med mitt projektarbete, skrivit två försenade loggböcker, samt två intervjuer. Att man ska behöva sitta med detta på sin födelsedag :´( Buhu. Senare ska jag åka till Frölunda Torg och hämta en tårta till släktkalaset ikväll och sedan hjälpa pappa att fixa lite. Just det, gömde ju säga vad jag har fått hittills! Fick ett jättefint halsband av min bror, en bok, strumpor, pengar och presentkort på Resia (tack!!) av mor och far. Presenterna känns inte som det viktigaste nu för tiden, men självklart är det roligt att få lite saker :)

Hittade lite bilder från när jag fyllde 17 år.. Två år sen, herregud, vart är jag på väg..? Pensionen? ;)


Me and my oldest friend! ♥


Det här var ett tag sen jaa.. ;)



Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0