Sunday

Hallå bloggeen,

så var det söndagskväll igen, vilket betyder projektarbetes-panik (+ inlämning av loggbok, därav paniken..), och alltså blir jag tvungen att sätta på datorn eftersom det inte går överdrivet bra att skriva loggbok från mobilen, och därför blir det ett litet blogginlägg (fattade NÅGON?). För jag bloggar ju mycket hellre än skriver loggbok, det  kan jag ju villigt erkänna. Yeye, nog pratat om projektarbete, orkar inte med skiten..

Denna helgen har passerat och jag är så oerhört glad för det. Var längesen jag hade en så fullkomligt mega-slapp, tråkig och framför allt rastlös helg. Visserligen har jag jobbat lördag 10-18 och söndag 9-15, och därför kanske det var bra att ta det lugnt, men jag hade sån himla lust att hitta på något..
Fredagskvällen spenderades efter många om och men hemma, hade ju bestämt mig för att inte gå ut, och ska väl ha i alla fall liite cred för att jag stod på mig (mot mig själv) och inte åkte in till stan, även fast Cornelia kom med ett minst sagt lockande erbjudande om drinkkväll på SoHo. Efter en lugn kväll hemma vaknade jag upp pigg som jag vet inte vad på lördagen och hade sån överskottsenergi hela dagen på jobbet, sjuukt.! Visserligen hade vi det rätt så stressigt, så jag hade att göra hela tiden, men det ryckte i benen på mig och till slut ställde jag mig och moppade golvet vid ingången i någon timma, där hade nämligen blivit en sjö (jag skojar INTE) av vatten efter alla blaskiga snö-skor. Kom hem och åt middag med familjen, kollade lite melodifestival som för övrigt sög så hårt, var bara älskade Salem som räddade alltihop :) Vid tio-tiden tog jag på mig reflex-västen och gick ut på en powerwalk i någon timma, rasande, ledsen, rastlös, besviken, allt på samma gång. Mycket känslor av någon anledning.

Imorse vaknade jag upp på mycket bättre humör, dock har jag den sjukaste nackspärren i världshistorien, vet inte vad jag har gjort inatt.. Konstigt. Blev en frukost med Jonna och Sara, och arbetsdagen tog slut galet snabbt. Satt nån timma i lunchrummet och flummade med Karin tills vi var så varma i våra ansikten att vi seriöst funderade på om vi fått feber..? :P Den bruden är bland de skönaste människorna jag känner. ♥
Stack sedan upp till gymmet och tränade en timma, fick bli löpning eftersom min stackars nacke inte pallade ett snurrigt, hoppigt step-pass.. Hoppade sedan ner till jobbet igen eftersom jag naturligtvis glömt att handla + hyra film, flummade runt en stund och körde sedan hem med mina minst sagt darriga ben. 

Hoppas allt är bra med er! ♥


På onsdag blir det middag och utgång med K, J och H! :)


Kommentarer
Postat av: filippez

mums ;)

2010-02-11 @ 20:31:17
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0