RHODOS!

Till denna grekiska ö styr vi förmodligen kosan i sommar! Om inte bilden nedan ser mysig ut så vet jag inte vad. Grekland är verkligen något speciellt, vet inte vad det är men något är det, som får mig att gång på gång åka tillbaka och upptäcka ö efter ö.



En preliminärbokning (som i alla fall för min och Cornelias del, och förhoppningsvis för de andra också, blir en definitivbokning nästa vecka) på två veckor på ett hotell som verkar helt lovely. Aaah, jag är redan pepp, vill åka nu!! :D

 



Solochbad, glass på stranden, grekisk sallad, bruna ben, sena partykvällar, mysiga middagar, drinkar, dans på baren, hotellfrukost, chill på balkongen, salta bad, utflykter, ingen koll på klockan, bada mitt i natten, träffa nya människor, busa, leva livet...

Wohaa, I can't wait. ♥


Kommentarer
Postat av: elena

Hej! Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

Hur har din dag varit ? :D

2010-02-07 @ 09:37:34
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: sandra

LÅTER HEEEELT UNDERBART! jag vill också utomlands!!! Vilka är det som åker? :D hoppas allt är bra med dig! PUSS <3

2010-02-07 @ 14:45:54
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/
Postat av: Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hade det funnits en gilla knapp på bloggarna så hade jag tryckt på den nu! Flera gånger om, mihi! puss

2010-02-08 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0