Long time no see

HEJ BLOGGEEEEN,

asså det sämsta någonsin är ju faktiskt att man inte kan blogga från det mobila nätet, dislike! ;) Därför blir det typ ingen bloggning nuförtiden, min dator är på "service" och har varit de senaste tre-fyra månaderna, och mamma och pappa har varit så oerhört godhjärtade och satt lösenord på sina konton så jag måste böna och be om jag ska använda datorn. Har inte alltid lust att förnedra mig riktigt så mycket...

Har haft ett mycket bra dygn, igår efter skolan åkte jag mot Frölunda och mötte upp Jonna. Vi gick till Hemköp (illa av två ICA-anställda..) och handlade middagsmat och frukt till fruktsallas + vaniljglass. Väl hemma fixade vi ett facebook-konto till Jonna - på tiden! - och sen fixade Jonna i ordning en grymmegod middag; potatismos med lax i ugnen med en creme fraiche-fetaost-och-basilika-kräm över... sjuuuuukt gott! :) Till efterrät som sagt fruktsallad med päron, sharonfrukt, hallon, passionsfrukt, banan, blodapelsin och kiwi. Sen såg vi på Sex and the City-filmen och snackade massa, en riktig myskväll, precis vad man behöver för att lysa upp i vardagen :)

Imorse fick jag frukost serverad at hotell Jonna, sjukt snällt av henne att gå upp kl sju för min skull, även fast det var hennes enda lediga dag denna veckan. Efter några lektioner i skolan åkte jag, Ellinor och Cornelia till Stadsbiblioteket och jag fick skaffat mig ett bibliotekskort (wihoo) och lånat tre böcker till mitt projektarbete, good! Efter det gjorde jag och Cornelia ett besök på Resia där vi fick prata med den chillaste tjejen nånsin, ÄLSKA såna människor! Hon hade verkligen hittat rätt jobb :) Efter lite kringtittande på olika grekiska öar preliminärbokade vi en tvåveckors semester till Rhodos i sommar, waaah :) Så sjukt nice hotell och allt verkade superbra, hoppas verkligen att det blir definitivt!

Annars ikväll har jag inte gjort så mycket, ska kolla lite One Tree Hill nu tänkte jag, var längesen.
Peaceee ♥






Härliga bilder på härliga människor, från i fredags :)


Kommentarer
Postat av: saandraa

gillar din sommarbild där till vänster ;]

2010-02-05 @ 10:42:17
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0