Lista

Snodde listan av söta Carro :)

Jag har insett att min senaste kyss.. var jävligt onödig.
Jag lyssnar på... Half of my heart - John Mayer
Du mår bäst när du... är ute tillsammans med vänner och lever livet.
Den bästa krogen heter... Trädgårn på sommaren, Park Lane är annars braa!
Jag pratar... ofta och mycket.
Jag älskar/tycker om... mina vänner och min familj!
Min bästa vän(ner) är... - Vill absolut inte rangordna mina vänner, känns lite mellanstadie, jag tycker om alla mina vänner otroligt mycket, vissa står mig närmre än andra, och ni vet vilka ni är! ♥
Min första riktiga kyss... var väl inte den bästa om man säger så..
Jag avskyr när folk frågar... om saker som dom absolut inte har med att göra.
Kärlek är... när det bara känns helt rätt och ingenting annat spelar någon roll. När man kan stå helt och fullt för sina känslor, och skiter i vad alla andra tycker och tänker.
Någonstans, tänker någon... på mig! :P
Jag kommer alltid att vara... mig själv
Jag är hemligt förälskad i... När jag är förälskad så kan jag inte dölja det på något sätt! Haha, tro mig. Går runt med ett fånigt leende hela tiden.
Sist jag grät var... för en halvtimma sedan :( Lyssnade på en låt som påminner mig väldigt mycket om en person som inte längre finns och som jag saknar så det gör ont varje dag.
Min mobiltelefon är... en iPhone
När jag vaknar på morgonen... undrar jag om han däruppe skämtar med mig - igen.
Innan jag går och lägger mig... lyssnar jag på musik.
Just nu tänker jag på... att jag måste klä på mig och rasta min lilla bebis som ligger här på golvet.
Bebisar är... något som jag hoppas att jag har om tio år.
Homosexuella är... vanliga människor..?
Blondinbella är... en sjukt duktig och driven tjej som har vuxit enormt i mina ögon.
Ikväll ska jag... förhoppningsvis träffa Moa och bara ta det luugnt!
I morgon kommer jag... att jobba fyra timmar och sedan träffa Cornelia.
Jag vill verkligen... att denna sista terminen ska bli den bästa någonsin.

Kommentarer
Postat av: bella

Hej älskar vrkligen sånna där listor...vissa saker stämmer faktiskt in på mig. Söt blogg! ^^

2010-02-13 @ 12:18:03
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0