Fredagskväll

Hej bloggen!

Fredagskväll, snart i alla fall, och här sitter jag.. Vet inte riktigt vad det blir av kvällen ikväll faktiskt, villvillvill gå ut, men ekonomiskt sett borde jag nog chilla på det med tanke på att det blir två utgångar nästa vecka och var två utgångar förra veckan.. Börjar även jobba klockan 10 imorgon, så då kommer jag i alla fall att vara glad över att jag inte gick ut, även om det inte känns så nu.

Träffade min älskade Nina idag för en mysig, om än lite kort, fika på Kungsmässan. Hatar att vi inte kan ses oftare, men uppskattar verkligen dom gångerna vi lyckas få tid :) Hon var lite orolig över att jag är ute för mycket, haha, snuffe <3 Vem var det som ville gå ut vaaaaarje dag på Zante i somras..? Var i alla fall galet skönt med lite catch-up och att få se dig! ♥

Ja... Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, får väl se vad kvällen bjuder på helt enkelt. Pallar inte att sitta hemma känner jag, men ju längre tiden går utan att något annat kommer upp, desto slöare blir man. Suck. Jaja, är det jobbhelg så är det, man får väl dedikera sig lite till da work och visa lite arbetsmoral (som om jag inte brukar göra det..) Peace!


Nils! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0