Fredag!

Ja, så var det fredag igen. Denna veckan är man inte riktigt lika glad över att helgen är här, det betyder ju att detta underbara lovet vi haft faktiskt går mot sitt slut. Och själv har jag en helg fylld av jobb framför mig.. Helt okej, men just denna helgen har jag inte lyckats få en enda rolig människa att jobba med, typ.. (hoppas inte nån läser detta nu..)

Det har i alla fall varit ett grymt bra lov fyllt med underbara människor - och mycket god mat! Sånt gillas :) Fredagskvällen spenderas för min del hemma i soffan, vilket inte händer alltför ofta så det kan väl vara skönt med en hemmamyskväll med bara mig själv. Känner att pizzamannens spinningpass igår inte gjorde min förkylning bättre precis, och att ramla runt på snöiga gator ikväll hade definitivt gjort att jag fått ligga nedbäddad resten av helgen, jag känner mitt immunförsvar vid det här laget... Så det blir One Tree Hill, Let's Dance och såklart OS! Klockan nio är det hocket, Sverige - Vitryssland, det hoppas jag inte att ni missar. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

vad händer med alla uppdateringar som kom så frekvent? jag har ju börjat följa den här lilla bloggerskan igen!<3

2010-02-23 @ 20:42:46
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är med i en tävling om en dator och jag behöver verkligen din röst:) Röstar du på mig så har du även chansen att vinna ett handsmycke på min blogg också.



http://event.asus.se/goanywhereinstyle/competitions/outfit/0188

Tryck på länken och sedan på den rosa snäckan bara.



/Tack på förhand:) Maria

2010-02-26 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0