femtondefebruari

Hello people,

hoppas ni mår fint, för det gör jag! Ja, förutom då att jag dragit på mig någon form av major förkylning såhär lagom till lovet. Kääääärlek på sånt! -.- Men solen skiner och jag har en oplanerad dag framför mig så jag tänkte faktiskt ta mig i kragen och gå med min mor och hennes far ut på en snöig promenad. Japp, hörde även något om att vi skulle ut på isen och vandra, så jag funderar starkt på att ta med mig mina isdubbar som jag gjorde i träslöjden i fjärde klass. Just incase we'll fall thru. Var faktiskt en gobbe som dog för en månad sen, här nere vid viken där vi har vår båt. Hans hund och fruga klarade sig, men inte han. Hemskt.

Kanske skulle vara lite kreativ for once in my life, och ta med kameran också..? Ja, vi får se. I vilket fall som helst så tror jag inte att det blir någon träning för mig idag - TYVÄRR. De e ju pizzamannens pass idag, man vill ju inte missa det, men man ska ju sätta hälsan i första rummet och jag skulle nog vilja säga att jag för det mesta satt hälsan i både fjärde och femte rummet i mina dar. Dags för en förändring där kanske om man någonsin ska få tillbaka ett hyfsat immunförsvar.

Igår hade jag en jättemysig kväll med min valentine Cornelia. Vi hade skyhöga ambitioner från början; trerätters middag var planen, men efter att båda jobbat och stått i under dagen, och därför var hungriga som vargar så åkte vi och köpte oooooooerhört god Pad Thai och tog även en sväng förbi mitt kära arbete och köpte Ben and Jerry-glass. Det + Ola Rapace och resten av Wallander-gänget, och kvällen var räddad! ♥

Nu ska jag kila, men jag kräver en förbättring av kommenterandet här, nu när jag ändå förbättrat min update! Seså, skriv en liten kommentar till mig, jag blir lika glad varje gång x) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: CORNELIA

en underbar valentine, med underbart sällskap! dock skit ful bild på mig men sånt får jag väll stå ut med^^haha! puss på dig min snorunge:P

2010-02-15 @ 23:26:31
Postat av: Karolina

Kommentar ska det bli! :) lovely att du har börjat skriva mer på din lilla blogg! hoppas promenaden gick bra, med eller utan is-dubb-grejen ;) jag har hört rykten om att vi ses imon! :D pusspuss på dig <3

2010-02-16 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0