Today

Hej kompisar.
Hoppas allt är bra! Idag har jag varit ledig och spenderat dagen inne i stan med Jimmyjam, vi fikade på EH och han letade julklappar och jag agerade hjälp. Fin pojkvän är han den där pöjken, jag fick kika och vara lite smakråd angående julklappen till frugan, väldigt fint! Annars då.

Jobbade hela helgen, lördagen var kaotisk då alla tydligen ville handla samtidigt. Söndagen var mindre rolig, eftersom jag mådde illa som ett as hela förmiddagen och gick igenom alla möjliga tänkbara orsaker (dödlig sjukdom, matförgiftning, VINTERKRÄKSJUKA, bieffekt av twinrix-helvetet, hjärntumör osv) innan jag kom på att jag visst hade fått i mig några små nötter på lördagkvällen. Jag tänker inte demonstrera hur illa jag mådde, men jag kan ju säga som så att om man inte tål nötter, då ska man inte äta nötter. Punkt.

Lördagskvällen var i alla fall väldigt trevligt, Jonna och jag slutade samtidigt så vi åkte hem till mig, slängde ihop en väldigt god pastasallad med grillad kyckling och lite annat gott. Efter lite kitchen disaster av mig (i vanlig ordning), där jag brände chokladen i micron och Jonna fick plocka ut dom svarta klumparna, fick vi även till en sats Rocky Road, och lite väl optimistiska trodde vi att vi skulle orka äta lite annat också, men det fanns det inte plats för i magen. Kollade på "Så mycket bättre" (bara älskar det programmet) och "Sex and the City 2" (bara älskar den filmen), och hade det supermysigt.

Ja, annars.. Vet inte riktigt, denna veckan jobbar jag tisdag, torsdag, fredag, lördag för er som känner mig och är interested. Snart är det jul och jag väntar fortfarande svar av en viss mister. Tills dess: au revoir!


Tänkte lägga upp en fin bild här bara, men jag tog bort den. Kanske kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0