Julgodis och flashbacks

Halloooj.

Idag har det varit en ganska slapp och skön söndag. Började dagen med att prata med min tyska vän i någon timma, han ville att jag skulle baka kakor till honom, men kände att jag inte riktigt var in the mood. Tog sedan en sväng ner till stallet där det var julmarknad, men efter att ha sett ca femhundra kunder redan innan jag kommit in i stallet, bestämde jag mig för att det skulle bli en kort vistelse.
Vidare till morfar med hela familjen, där vi mötte upp kusinerna, moster + man för årligt julbak. Blev julkola, mozartkulor och knäck! Lite thamiddag på det, och nu är vi hemma. Försöker febrilt få tag i kära Sara, men hon vill inte svara. Hehe, det rimmade ju.

Annars då. Jag beställde lite foton för framkallning idag, inte en dag för tidigt. Blev en hel del Rhodos-bilder bland annat, och OJ vilka flashbacks jag fick! Den resan, jag vill bara göra om den igen. Ändå är det så himla längesen, känns det som i alla fall, alla människor man träffade, man är så långt ifrån dom nu. 

Igår var det i alla fall EXAKT två månader kvar till vi lämnar Sveriges mark och beger oss mot Sydney, waaah :) Känns helt galet, overkligt typ, men så himla kul ska det bli!

Mina fina pärlor ♥



Kommentarer
Postat av: I

du skreiver så bra va. PUSSS GULLLE

2010-12-12 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0