Mån-dag

Här är det inte direkt nån som läser, men wtf. Jag skriver på ändå.
Idag är det måndag och ny vecka, jag började dagen med en frukost med min mamma, sedan cyklade jag bort till gymmet och tränade styrka och intervallträning. Efteråt fick jag en sån saknad inom mig att jag satte mig på cykeln och åkte bort till kyrkogården för att hälsa på mormor. ♥ Satt där en stund i solskenet och bara var. 

På vägen hem höll min kära cykel på att gå sönder då jag hade spänt fast träningsväskan oerhört slarvigt, och axelremmen åkte ner i navet och fastnade så det blev liksom tvärnit.. Lyckades dock reda upp det hela ganska bra, men får ända be pappa ta en titt på min lilla Kronis. Nu har jag precis käkat lurre och är bara inne en supersnabbis på datorn, eftersom det var en sak som jag var tvungen att göra. Usch, det ger mig magknip fan. Ska strax ta bussen till jobbet, eftersom jag inte vill påfresta cykel-stackarn mer än nödvändigt när den inte är helt OK, och bil har jag ingen idag. Men vi älskar alla den kollektiva trafiken, så jag klagar ej. 

22.00 ikväll slutar jag, tjoho! =)

Kommentarer
Postat av: Bonny

Bonny läser :) <3

2010-08-30 @ 18:58:50
Postat av: julia

just nu har jag en frågestund på bloggen, det är min första frågestund så det skulle vara roligt om du kunde droppa en fråga! Väldigt fin blogg också! :-D

2010-08-30 @ 22:11:58
URL: http://juliahane.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 08:50:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0