Friday

Hej bloggen!
Var ett tag sen jag skrev nu, men har inte riktigt haft tid eller lust, dessutom vägrar min kära dator att samarbeta. Den senaste tiden har bestått av jobb, träning och umgänge med vänner. I måndags träffade jag underbara Sara för sista gången, igår tog hon nämligen sitt pick och pack och flyttade till Umeå för fyra och ett halvt års studier. Vi drack te, kollade på Fångarna på Fortet (nostalgi!!) och pratade. I tisdags kväll kom Ida hit efter jobbet och även vi kollade på Fortet, till det blev det melon, vindruvor, kiwi och en massa prat. Igår var jag iväg på lite ärenden med min morfar, och köpte även nya löparskor till mig själv. Grymma OCH snygga!

Efter gymmet blev det en busstripp in till stan och Sweet Coffee Bar där Karolina och Olivia väntade. Mysfika (dock med äckligt te som helt serri såg ut som en vecka gammalt diskvatten..:() med en massa resesnack, en hel del förvirring och lite annat gott snack inemellan ♥
Idag har jag inte gjort mycket; sökt tre jobb i Norge, kollat några lägenheter och snart tänkte jag gå ut med hunden och hämta ett par byxor som farmor lagat åt mig. Lyssnar på så sjukt go musik också, så jag vill helst inte lämna Spotify.. Klockan tre blir det jobb, helt underbart att jobba stängning på en fredag ska tilläggas, men vad gör man inte för pengar liksom. Är ju rent ut sagt tragiskt att man ska behöva tänka så förbannat sparsamt, men that's life antar jag. Jobba en fredagkväll = pengar kommer in, inga pengar går ut. Gud så bra..

Imorgon kväll ska jag träffa Ida, Ellinor och Cornelia vilket ska bli jättemysigt ♥ Glad fredag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0