Fredag

Hej på er!

Idag är jag ledig och vid tolv var jag inne i stan för att träffa Karin. Tanken var Super Sushi, men eftersom varken hon eller jag hade ätit frukost och klockan inte var alltför mycket, kände vi oss inte supertaggade på fisk så vi knallade vidare till Café Vanilj och åt tänkte beställa in något mer frukostaktigt. Det blev det dock inte, utan en tacos-sallad (!) för K och en kycklingsallad för mig. Mycket gott!

Nu har jag suttit här vid datorn alldeles för länge, och försökt konvertera Bonnys filmklipp som inte vill infinna sig i min Windows Movie Maker. Blir galen. Har laddat ner typ sju olika gratisprogram för konvertering av videos, men INGEN vill fungera. Jo, en förresten. Men då kom det ett stort fult watermark över hela bilden när den var klar. Usch, jag är verkligen inte teknisk.

Snart ska jag sticka iväg med la familia på en liten kräftskiva hos några vänner. Ska bli himla gott med skaldjur, pinsamt nog premiär för sommaren.. hrm. Trevlig fredagskväll på er!


Karin och jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild!

Jätte fin blogg :)

2010-08-17 @ 18:18:29
URL: http://monscii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0