Du har någon ny att somna bredvid nu, det är inte lätt att va så ung

Är precis hemkommen från jobbet, en kort och ganska lagom dag idag, 8-15. Jag är verkligen en sån människa som hellre går upp tidigt och får jobbhelvetet (hehe) undanstökat, än att jobba sent på kvällen. Synd för mig att jag tilldelas så många stängningar. Nu är jag ledig i två hela dagar, känns helt underbart.

Anyway, solen skiner och om en dryg timma ska jag träffa tre favoriter. Det blir förhoppningsvis lite god mat, massa gott prat och en hel del planering inför den närmsta framtiden. Idag åkte en av mina kollegor till Oslo i två dagar, så sugen jag är på den staden, men efter vad jag har hört så vill jag inte riskera att bli fast där innan vår long trip. En flytt till Oslo nästa sommar vore inte helt fel, det är något jag ska ta mig en ordentlig funderare på.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och ni får den här goa låten av mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0