Dinner with my best friend

Nu ska jag alldeles strax ta på mig hörlurarna och sticka ut på en powerwalk. Ska bli härligt med lite frisk luft och motion (oj vad jag precis såg att det lät alldeles för äckligt hurtigt, typ sånt som jag själv hatar att läsa..). Jaja. Senare ikväll blir det middag på Jensen's Böfhus med min favorit-Moa (btw, kan man skriva sådär utan att bli misstagen för att vara homosexuell..? mer om det i ett senare inlägg!). Ska bli så himla kul att träffas, det var ett tag sedan nu. Dagarna och veckorna springer ju förbi!

Hoppas att ni allihop har en bra måndag, vare sig ni är lediga eller har börjat jobba! :) ♥




En bild från i lördags


Kommentarer
Postat av: Josefin Olofsson

söt blogg :)

2010-08-04 @ 01:20:04
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0