Det snurrar i min skalle

Jahapp jaha. Hej på er. Jag tycker ändå att jag är hyfsat bra på att uppdatera, fastän det är sommar och grejer, så en liten kommentar från någon hade inte skadat. Sådetså.
Här sitter jag i alla fall, har sökt runt på jobb och boende i Norge, och det går lite sådär måste jag säga. Är sjukt osugen på fiskrensning, men jag är så sjukt jävla sugen på pengarna det ger. Men chokladfabrik hade ju varit med nice om man säger så. Ahh, jag blir helt galen snart, det är så mycket som går runt och det finns så många val, och HUR ska man kunna veta att man gör rätt? Nej, det går inte.

Anyway, pratade en liten snabbis med en skummis som börjar på C, jag vet inte vad det är frågan om men som tur är tror jag det är på lika villkor från bägges håll. En Oslo-tripp i research-syfte (och kanske lite hälsa-på-syfte..) är i alla fall preliminärinbokad andra helgen i september. Jag köpte mig en kalender i förrgår, bästa köpet på länge måste jag säga. Jag inbillade mig länge att eftersom jag inte ska börja skolan nu till hösten, så är jag inte i behov av en kalender, ända tills det gick upp för mig att det är precis just nu som jag behöver en kalender som mest. Kan ju inte hålla reda på någonting alls, och mobilkalendern är inte något att hänga i granen direkt. Så igår åkte den fram och den är ganska så väl ifylld nu faktiskt.

Just det, igår var det tänkt att det skulle bli MICKO-get-together, men Cornelia bangade oss så det blev istället en Järnet-kväll! Tacos till middag och Gino med Frödinge och vaniljglass till efterrätt. En helt fantastiskt fin kväll blev det, som alltid med dessa underbara människor. ♥

Ikväll blir det umgänge med Lovisa som jag inte har träffat på alldeles förfärligt lång tid. Ha en fortsatt fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0