2 augusti

Hej bloggen!

Sjukt att det redan har hunnit bli augusti, den andre idag och min kusin fyller 25 år! Grattis! I lördags var det partaj för hela slanten, en helt galet rolig och ganska händelserik kväll.. Slänger upp lite bilder så fort min bror fått tummen ur arslet och skickat dom till mig :) Älskar fester där gästerna är en salig blandning både vad det gäller ålder och annat. Yngsta gästen var sex år och äldsta över åttio.

Igår var allmäntillståndet lite sämre än normalt om vi säger så, och efter en väldigt slö förmiddag åkte jag och min bror ner till morfar. Vi beställde pizza och sen gjorde morfar chokladpudding till efterätt :) Efter det tog jag bussen in till stan, mötte upp Greta utanför Bergakungen, vi hämtade ut våra biljetter och tog oss sedan bort mot Vasa där vi satte oss på Café Vanilj och snackad skit i några timmar. När klockan närmade sig halv nio gick vi till vagnen och åkte bort till bion igen och såg Eclipse. Åh så bra den var! Hade inte så höga förväntningar då jag inte alls gillade New Moon (älskar däremot Twilight), men jag tycker faktiskt att denna tredje film håller nästan lika hög klass som den första.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0