Valborg

Hej bloggeeeen :)

Idag är det valborgsmässoafton, men jag tycker mest att det känns som vilken fredag som helst. Veckan har varit kämpig och det märks på både min ork och mitt humör. Känner mig lite halvnere av ingen speciell anledning alls, men det är väl precis som vi pratade om idag; man kan inte vara på topp alla dagar. Dock gjordes min dag väldigt mycket bättre av en supermysig lång-lunch med två favoriter: Ellinor och Cornelia. Ytterst välbehövligt, tack underbaringar! <3

Annars då. Ja, ikväll händer det inte mycket för mig. Tycket Valborg som högtid är sjukt överskattad, dock kan man ändå ha väldigt trevligt om man inte gör det till en för stor grej. Hade gärna gjort något roligt idag, men känner mig helt utpumpad i kroppen och eftersom jag ska jobba två långa pass i helgen, känns det skönt att bara ta det lugnt ikväll. :) Hoppas i alla fall att ni alla får en trevlig valborg, och med risk för att låta förtidspensionerad: kröka inte ner er mer än vanligt bara för att det är valborg ;)

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och Grattis!!!!

Du är en av de 10 som tavlar att vara veckans blogg hos mig:) (Justiner.blogg.se) Du kan samla dina röst under den här länk:

http://justiner.blogg.se/2010/may/bli-veckans-blogg.html#comment

Du kan samla dina röst tills Onsdagskväll (5 maj) klockan 18.00 då avslutas omröstningen och då vi har en vinnare som kommer sinas en vecka på min blogg!:)

Lycka till!

2010-05-02 @ 22:07:07
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: CORNELIA

Tyckte att det var en underbar lunch med underbart, tja verkligen helt fantastiskt sällskap!

ville bara lämna en liten kommentar så att du vet att jag fortfarnade läser matildabloggen slaviskt! Puss på dig min skönhet!

2010-05-04 @ 18:37:36
Postat av: johanna

Hej hej :)

Följa varann på bloglovin? Jag skriver om sex, mode och skönhet och ger en massa bra tips! Du kommer gilla den! :)

2010-05-04 @ 21:56:31
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0