Fridaay

Hej bloggen!

Så var ännu en skolvecka över. Även fast det knappt känns som om jag har varit i skolan alls, pga att jag har varit sjuker, så är jag oerhört glad över att det är helg. Denna helgen kommer att bli väldigt lugn för min del, har ingenting planerat förutom jobb imorgon 12-20. Känns superskönt med en sån helg, behöver vila upp mig och bli helt frisk känner jag. Något som också är galet skönt är att mitt projektarbete är KLART och svenska nationella avklarades idag. Helt underbart att moment efter moment stryks från to-do-listan innan studenten!

Nu ska jag åka med pappa till farmor och farfar för att äta middag, ha en fortsatt skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kjempefint !! <33



www.annelenii.blogg.no det er meg ;)

2010-04-24 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0