Tisdag

Hej bloggen.

Har egentligen inte alls tid att blogga, men känner att jag gör vad som helst för att få ett avbrott i min ÅH SÅ TRISTA vardag. Känns som att jag inte gör något annat än att plugga nu för tiden, och det är så tråkigt!

Ska i alla fall försöka att inte förpesta bloggen med det. Igår var jag och tränade spinning med Jonna och Carro på eftermiddagen, var sjukt roligt igår, med försök till allsång under hela passet! :) Efter det åkte vi in till stan för att käka på Mañana. Gaalet gott måste jag säga, vi beställde in totalt femton olika rätter; baconlindade dadlar, baconlindad sparris, spanska köttbullar, chorizo, ostfyllda vetetortillas, vitlökssmör, salsa, kycklingspett, saltrostad potatis, oliver, aioli, tigerräkor... SÅ gott var det va! Fick även hinkat i oss en kanna sangria, varför är sangria gott när rött vin smakar bajs? Det är ju liksom gjort på nästan samma sak. Yeye. Till efterrätt blev det hemmagjord äpplekaka. Rätt nöjda var vi när vi gick därifrån! :)

Ikväll blir det spinning med min bror (och antaligen några andra..) + övning på mitt tal som jag ska hålla i svenskan imorgon. Ska tala i hela FEM minuter, how am I gonna make it? :S Sen börjar det nån ny serie på tv 4 också, för er som faktiskt har tid att kolla på tv nowadays. Lucky you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0