Tisdag

Hej bloggen!

Idag var jag i skolan för första gången på en hel evighet kändes det som... Var jättekul att återse mina hjärtan, hade saknat dom! En lite lagom tråkig rättskunskapslektion och en engelskaskrivning senare satte jag mig på bussen hem, VARM igen, men hoppas att det bara var inbillning.. eh. Nu känner jag mig bättre igen, sedan jag fått i mig en hemmagjord hamburgare, smaskens. :) Matlusten har inte varit den bästa under denna sjuklings-period, och hur lätt är det att bli pigg och kry när man inte äter, neeej just det.! Ond cirkel.

Nu har jag suttit i typ två timmar och skrivit PA, vilken hatkärlek som uppstår till detta jävulska arbete! Även fast jag hatar det av hela mitt hjärta, då det skapar en sån oerhörd ångest, så kan jag slå vad om att jag faktiskt kommer att sakna det lite när det är inlämnat och klart. Ja, vi får väl se. Lärorikt har det varit om inte annat!

Nu tänkte jag snart stänga av datorn och luta mig tillbaka lite, diskussionen får vänta tills imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag :) ♥


En gammal goding som jag gillar myckett! :)


Kommentarer
Postat av: Saraicg

Aldrig hört innan men den va fin :)

2010-05-02 @ 16:22:40
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0