Tips!

Nu blev det inläggs-bajsande här på kvällskvisten, men det händer inte så ofta, så enjoy!
Tänkte faktiskt tipsa om en produkt för en gångs skull, bara för att den är SÅ HIMLA BRA att typ alla måste testa den. Det är ett värmeskydd från Kerastáse, som verkar återuppbyggande när det kommer i kontakt med värme, alltså när man fönar eller plattar håret. Låter ju lite sjukt att det alltså är "bra" att platta håret, för då verkar produkten men så är det.

Jag har världens sämsta hårkvalitét, det växer typ noll cm per år, och när det väl växer så blir det slitet väldigt fort. Dessutom är det ofta torrt, och för att inte tala om hur värmeskadat det har blivit genom åren med plattång. I alla fall så har det blivit mycket bättre efter att jag börjar använda detta värmeskyddet, för som sagt så skyddar det inte bara mot värmen utan de bygger även upp hårstråna igen. Superbra. Den är rätt så dyr, kostade runt 260 kr där jag köpte den om jag inte minns fel, men den är verkligen värd det!
Ta i en liten klick i håret efter att duschat och föna sedan håret torrt, det blir supermjukt. :)


Kerastase Résistance - Ciment Thermique

Lotion som återuppbygger och skyddar det försvagade håret under värmepåverkan. Vita-Ciment® och Vita-Topseal återuppbygger håret inifrån ända ut till ytskiktet samt skyddar mot yttre påfrestningar. Håret har skyddats och återuppbyggts samtidigt som det har stylats och blivit mjukt, följsamt och glansigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0